INTERDISCIPLINARY DISCOURSE IN RESEARCH OF SOCIAL AND DOMESTIC SKILLS AMONG PRESCHOOL CHILDREN WITH INFANTILE CEREBRAL PARALYSI

Tamara Romenska

Abstract


Straipsnis skirtas tarpdiscipliniškumui, kaip metodologiniam šiandieninių mokslinių tyrimų pagrindui, tiriant ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių cerebrinį paralyžių, socialinių ir kasdienių įgūdžių formavimąsi. Pateikiama „socialinių ir kasdienių įgūdžių“ koncepto metainterpretacija. Tyrimas atskleidė, kad socialinių ir kasdienių įgūdžių sąvokos yra integratuotos, todėl gali būti diskutuojama tarpdiscipliniškumo kontekste. Svarbiausi šios sąvokos dėmenys teoriškai pagrįsti lingvistikos, kultūrologijos, sociologijos, ikimokyklinės specialiosios pedagogikos, ikimokyklinės ir specialiųjų poreikių psichologijos, rekreacinės terapijos ir socialinės pedagogikos mokslų. PAGRINDINIAI ŽODŽIAI: kūdikių cerebrinis paralyžius, ikimokyklinio amžiaus vaikai, socialiniai ir kasdieniai įgūdžiai, tarpdisciplininė analizė.

Full Text: PDF

Refbacks

  • There are currently no refbacks.