SPECIALIUOSIUS POREIKIUS TENKINANČIOS MOKYMOSI APLINKOS KŪRIMAS AUKŠTOJOJE MOKYKLOJE, GERINANT FIZINĘ NEGALIĄ TURINČIŲ BESIMOKANČIŲJŲ KOMUNIKACIJĄ IR JOS PLĖTROS GALIMYBES

Jūratė Adomaitienė, Lina Bendikaitė

Abstract


Straipsnyje analizuojama mokymosi aplinkos samprata, jos ypatumai (fizinė, psichologinė, socialinė, intelektualinė ir administracinė mokymosi aplinka) bei specialiuosius poreikius tenkinančios mokymosi aplinkos kūrimas, kuris palengvintų besimokančiųjų, turinčių fizinę negalią, komunikaciją ir jos galimybių plėtrą, ir tam reikalingos priemonės bei ištekliai. REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: specialieji poreikiai, fizinė negalia, fizinė, psichologinė, socialinė, intelektualinė, administracinė mokymosi aplinkos, aukštoji mokykla.

Full Text: PDF

Refbacks

  • There are currently no refbacks.