GRUPĖS TARPUSAVIO SANTYKIŲ HARMONIZAVIMAS, KURIANT PALANKIĄ MOKYMOSI APLINKĄ

Areta Juodviršytė

Abstract


Straipsnyje analizuojama grupės ir palankios mokymosi aplinkos samprata, esmė ir charakteristika tarp dėstytojo ir besimokančiojo. Aptariant grupės tarpusavio santykių harmonizavimą, išskiriama palanki mokymosi aplinka, kuri yra paremta bendravimu ir bendradarbiavimu tarp besimokančiojo ir dėstytojo. Pristatoma ir analizuojama atlikto empirinio tyrimo – įvairių Lietuvos universitetų edukologijos studijų studentų – nuomonė, kaip harmonizuoti grupės tarpusavio santykius su dėstytoju, kuriant palankią mokymosi aplinką, ir dėstytojų požiūris į grupės tarpusavio santykių harmonizavimą, kuriant palankią mokymosi aplinką.REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: aplinka, grupė, harmonizavimas, palanki mokymosi aplinka, santykiai.

Full Text: PDF

Refbacks

  • There are currently no refbacks.